[linux] Re: Sinds SuSE 10,1->10.2: machine loopt 100% vol => reboot => 70% ruimte !!??!!

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Vr Feb 16 16:21:41 CET 2007

On Fri, 16 Feb 2007, Julien Michielsen wrote:

>..[] knip
>Zojuist heeft ze weer honger gehad ;-)  Inmiddels denk ik te weten dat
>ze grote
>honger krijgt van ritjes met firefox: wanneer die loopt gaat het ( -
>denk ik -) mis,

In plaats van die file te wissen kun je je ook afvragen of je echt
die realtime indexering van je filesystem door beagle nodig hebt
(of zelfs maar _wilt_ hebben). Als het antwoord ja is dan is er
waarschijnlijk een betere plek denkbaar voor die (tijdelijke?)
bestanden.
Met het wegrukken van die data uit de vingers van een draaiend
proces zal je ook niet veel opschieten.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica Rijnhuizen, Nieuwegein