[linux] Re: Sinds SuSE 10,1->10.2: machine loopt 100% vol => reboot => 70% ruimte !!??!!

Vr Feb 16 21:19:05 CET 2007

On Fri, 16 Feb 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> beagle is wat dat betreft een onding. verschrikkelijk intensief..

Wat heeft een hondenras met SuSE van doen vraagt een mens zich wel eens
af. Mijn eerste zoekopdracht gaf namelijk alleen maar links naar honden
gerelateerd sites. (Geinig natuurlijk zo'n pagina vol puppie foto's maar
niet informatief.)

Een tweede zoekopdracht lijkt er meer op.

En ja, een indexerings programma daar mag je redelijkerwijs van verwachten
dat het disk, CPU en RAM vreet. Ik heb er nog geeneen gezien die zich niet
tenminst in enige mate daaraan schuldig maakt.

En heb je het echt nodig? Organiseer je je data zo slecht dat je zonder
een index niets meer kan terugvinden?

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.