[linux] Re: Sinds SuSE 10,1->10.2: machine loopt 100% vol =>

Za Feb 17 11:01:23 CET 2007

On Sat, Feb 17, 2007 at 11:03:47AM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Ja, dat snap ik, maar hoe houden ze overmatige recall in de hand...
> dat je bij sommige termen zoveel hits krijgt dat je er weer niks
> aan hebt, terwijl de instrumenten om de irrelevante zaken eruit
> te gooien (terwille van de precision) ontoereikend zijn?

geen flauw idee. nummer 1) is voor mij al direct de reden om het process
door de knietjes te schieten. Kortom, ik installeer het niet. Ik moet
namelijk ook wat kunnen doen met de hardware....

Je kunt het natuurlijk zelf proberen en bekijken (hint hint) zodat ook
wij wat meer leren over termen als precision/recall in dit specifieke
gebeuren..

--
http://www.linux-it.nl