[linux] Re: Linux laptop gezocht

Za Feb 17 12:32:42 CET 2007

On Sat, 17 Feb 2007, Hugo van der Kooij wrote:

> Dit is wel leuk om te proberen:
>
> http://linux.vandeplas.com/acer/winrefund.htm

EN ik krijg net van een lokale leverancier het volgende antwoord:

"Helaas kunnen wij u momenteel nog geen laptop leveren die zonder Windows
is. Vanaf begin volgende maand zullen wij zelf ook laptops gaan maken en
zal dit wel mogelijk zijn."

Dat geeft de Linux burger weer wat moed.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.