[linux] Re: ~/ 100 % vol => rm 70 Mb => nog steeds 100 % vol ???

Ma Feb 19 19:35:34 CET 2007

On Mon, Feb 19, 2007 at 07:12:46PM +0100, Robert M. Stockmann wrote:
> Wow, 700Mb voor .xsession-errors ? Iemand zal toch eens keer die GUI
> coders moeten kielhalen, wat een flauwekul. Als je dit krijgt door een
> KDE sessie te starten, probeer het dan eens met GNOME en vica versa.

als het een normale gang van zaken zou zijn, dan ben ik het met je eens.
Normaal gesrpeoken is die file niet zo bizar groot.

(100k haalt dat ding meestal niet eens)

> Welke distro kunnen we nu als afgeschreven bestempelen, en op de stapel
> van coaster discs leggen?

oeps Robert, dat is kort door de bocht:

Flash Player: Warning: environment variable G_FILENAME_ENCODING is set
and is not UTF-8

bij een self-installed flash9 player. Dat kan je een distruibutie niet
aanrekenen.

> Trouwens mensen met SuSE bluez op deze mailinglijst zijn blijkbaar niet de
> enigen :
>
> "That crap in Suse 10.1 sucks monkey nuts"
> http://linux.slashdot.org/comments.pl?sid=223094&cid=18065112
> http://linux.slashdot.org/linux/07/02/19/040236.shtml
>
>   "I upgraded from Suse 10.0 to 10.1 and I was PISSED at the total
>    piece of shit, I think it was called "Smart" or something like
>    that. What a pile of monkey shit that was. I found it to be so
>    broken and so unusable that I wiped my disk clean and reinstalled
>    Suse 10.0.

Geeft aan hoe "smart" de man is. Als ik ergens problemen mee heb, dan
probeer ik dat op te lossen, reinstalls is wat dat aan gaat voor
prutsers met dit soort problemen....

de kwalificatie "piece of shit" en "PISSED" geeft meer zijn
kort-lontjes-probleem aan.

10.1 Was niet de meest briljante out-of-the-box experience. Maar als je
het installeert en de updates doet, dan heb je een prima systeem op de
plank. Beagle even uitmoorden, beetje rommelen met de updater en klaar
is kees. Dat is al een hele tijd geleden uitgekauwd..

Daarbij: smart is niet "the only way"  om iets te installeren.

>    I have no intentions of even looking into 10.2 because I'm in the
>    process of backing up everything so I can wipe Suse (for their
>    sins) from my system and replace it with Gentoo. 2007.0 should be
>    out soon but I'm going to go ahead and load up with 2006.1 for now."

Tja, wij leveren 10.0, 10.1 en 10.2 gewoon uit en hebben geen problemen.

--
http://www.linux-it.nl