[linux] Re: met enige ergernis

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Feb 20 15:12:50 CET 2007

Alexander Volovics schreef:
> Ik moet toch even de nodige ergernis kwijt.
> Ik kan al 2 weken niet naar deze lijst mailen als awol op home.nl
> omdat weer @home servers op SORBS geregistreerd staan, zie:
> http://www.dnsbl.sorbs.net/lookup.shtml?213.51.146.200
> Dit is me al meerdere keren overkomen, maar vroeger heeft dit
> niet zo lang geduurd, hoogstens een dag.
> Ik heb dus een gmail account moeten aanvragen om toegang te krijgen.

Alexander,

Excuses voor deze problemen. En als er meer mensen zijn die deze
problemen hebben zou ik het graag horen.

Het ligt bepaald niet alleen aan ons (de NLLGG), maar we hebben gemerkt
dat dit voor mensen een grote hindernis begint te worden om aan deze
lijst(en) deel te nemen. En dan schiet het zijn doel voorbij.

We willen hier iets aan gaan doen, maar dat zal zeker niet meteen zijn.
In elk geval staat het voor de komende vergadering van het dagelijks
bestuur (a.s. vrijdag) op de rol.

Het gebruik van een gmail account helpt inderdaad, en met xs4all kom je
ook redelijk weg.......

Groeten,
Peter Vollebregt