[linux] Re: met enige ergernis

Di Feb 20 15:52:29 CET 2007

On Tue, Feb 20, 2007 at 03:35:58PM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Bij ons op de UvT gebruiken ze geen SORBS, maar ik krijg toch hooguit
> een of twee keer per dag spam. En ik ben bepaald niet onzichtbaar :-)

aan "spam" approvals heb ikdagelijks enkele tientallen via de list; als
persoonlijk adres:

gemiddeld een honderdje of 5 per dag. Dan filteer ik daarnaast nog een
stuk of 250 in de week erbij. Van thunderbird "junk" heb ik geen
getallen maar dat zijn er ook meer op een dag.

spam is een groot probleem. als je kiest voor een ISP die met grote
regelmaat terecht op een spamlist komt, dan is dat ongetwijfeld een
ergenis voor diegenen die slachtoffer zijn maar je kunt je afvragen hoe
de keus dan tot stand gekomen is.....

--
http://www.linux-it.nl