[linux] Re: met enige ergernis

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Di Feb 20 17:51:54 CET 2007

> inderdaad, en welke emails filtert men er uit? krijg ik daar ook
> een volledig rapport van?

Daar het toch veel wordt gebruikt neem ik aan dat het niet geheel
onbetrouwbaar is.
Maar als jij i.p.v. enkele tientallen 100.000 e-mails wilt hebben, dan
moet je dat misschien aangeven. Misschien vind je twee of drie e-mails
die niet hadden moeten worden tegen gehouden. Maar of dat opweegt
tegen 99.997 spam mails die je zeker niet wilt hebben ...