[linux] Re: met enige ergernis

Di Feb 20 19:11:45 CET 2007

On Tue, Feb 20, 2007 at 03:56:50PM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Maar waarom lukt het de UvT dan wel om ons van spam te vrijwaren?

wie weet krijg je wel eens geen mail. Ik zie dat bij een groot bedrijf;
daar mist soms 60% van de mail. Los daarvan: als je als ISP goed omgaat
met abuses is de kans een stuk kleiner dat je als ISP als spamhaus
gezien wordt....

Zo heb ik een tijd geleden gehad dat ik een dikke week met rotzooi zat
van home door een clueless user. Ondanks klagen gebeurde er niks. Pas na
interventie van xs4all (!) gebeurde er wat.

--
http://www.linux-it.nl