[linux] Re: met enige ergernis

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Wo Feb 21 12:13:49 CET 2007

Op 21-02-07 heeft Alexander Volovics<avolovics op gmail.com> het volgende
geschreven:

> Heb ik voorlopig ook gedaan, heb een google gmail account genomen.

Ik moet zeggen dat ik toch ook vanwege de SORBS vaker wel dan niet
problemen had/heb met deze list. Omdat nu al een paar mailtjes goed
gegaan lijken te zijn van gmail dacht ik laat ik ook maar eens
reageren.

Hoewel ik ook een xs4all account heb en een eigen domein geeef ik er
toch de voorkeur aan om deze list via gmail te volgen. Stiekum ben ik
ook nog op zoek naar een vergelijkbaar Open Source product voor mijn
eigen webmail.

De behoefte om ook actiever te zijn op deze list is door dat SORBS
gedoe wel flink afgenomen. We moeten spam aanpakken maar het moet geen
overkill worden als redelijk actieve SMTP-servers en domeinen niet
meer doorkomen.

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman