[linux] Re: het toppunt...

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Wo Feb 21 16:43:28 CET 2007

> Niet zoeer het monopilie maar meer het brainwashen.

Maar dat is alleen mogelijk door het monopoly.

Doet me denken aan een andere (zakelijke) site. Werkte prima in een
niet MIE browser, behalve de allereerste pagina. Zodra je een link
volgde was alles okay. Ik heb ze er toentertijd meerdere keren op
aangesproken. Men was zich bewust van het probleem, maar het was heel
moeilijk op te lossen. ??? Als je gewoon op die ene pagina hetzelfde
doet als op alle andere pagina's zou volgens mij het probleem opgelost
moeten zijn. Het heeft zo'n anderhalf jaar geduurd voordat de start
pagina er net zo uitzag als de rest van de site. :-{