[linux] Re: met enige ergernis

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Wo Feb 21 18:03:58 CET 2007

> dit leest als een soort afpersing... 50 dollar om je vrij te kopen?
> Ik denk dan aan de mafia .. creeer een hoop ellende door een paar
> criminelen (spammers?) in te huren, waarna slachtoffers gaarne $50,=
> spenderen om weer terug te keren naar een normale email situatie.

Als ze dat in hun eigen zak zouden stoppen, maar je moet doneren aan
een goed doel. En als een organisatie door slechte beveiliging
meerdere IP's vrij moet laten geven, dan vind ik $50,- helemaal niet
zo gek veel.
Daarnaast, moet je wel spammers inhuren die beschikking hebben over
PC's in het netwerk van degene die je wilt 'afpersen'.
Ik vind dat er hier wel erg negatief wordt gedaan over een groep
mensen die naar mijn mening een goed stukje werk neerzetten.