[linux] Re: Sony Vaio VGN-T2XP ultra portable laptop

Do Feb 22 05:28:39 CET 2007

On Wed, Feb 21, 2007 at 11:17:50PM +0100, Remko Bolt wrote:

> Kan even niet op een ad rem antwoord komen, maar het is echt 1280x768.

Ik zie het maar ik dacht dat WXGA die resolutie niet had...
(16:9)

http://www.gen-x-pc.com/lcd3.htm

tip:

http://www.devel.co.uk/article/122/sony-t2xp

> Als je eenmaal het gemak van apt gewend bent wil je niet meer anders.
> Heb SuSE in een ver verleden wel een tijdje uitgeprobeerd, maar ik was
> niet zo enthousiast over YAST.

los van dat je bij SUSE apt-get kunt gebruiken (en nog meer
mogelijkheden hebt om updates te doen): wist e dat je yast niet hoefde
te gebruiken? Oh en apt zit sinds SUSE 10 er al in.

http://en.opensuse.org/APT

--
http://www.linux-it.nl