[linux] Re: nllgg.nl gehacked?

Do Feb 22 07:41:17 CET 2007

On Thu, 22 Feb 2007, Robert M. Stockmann wrote:

> Probeer het eens hier :
>
> 	http://lists.nllgg.nl/archive/?go=/linux

Dat gaat geheel voorbij aan het fenomeen dat er iets niet deugt op de
site wat op zijn minst wijst op een onregelmatigheid.

Maar het lijkt alleen de frontpage te zijn wat een refresh oplost.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.