[linux] Re: Omgekeerde functie van "mv -u"

Di Jul 3 13:04:43 CEST 2007

On Tue, 3 Jul 2007, Erik Dooper wrote:

> Misschien kun je wat met rsync? Dat heeft zoveel opties, daar zit vast
> wel iets tussen.

Ik moet het perlscript wat al andere dingen regelt onder handen nemen.

Ach. Ik moet toch even geduld hebben voordat de 10 GB upload klaar is.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)