[linux] Re: Vastlopen en Unable to handle kernel paging request

Ma Jul 9 09:35:20 CEST 2007

On Sun, Jul 08, 2007 at 01:57:11PM +0200, Onno wrote:

> Het ging vanaf de verse installatie al mis. Daarna heb ik verschillende
> kernel updates uitgevoerd, maar die loste de problemen ook niet op.

Dan zou je aan een complete herinstallatie kunnen denken.

Een Linux kernel kan inderdaad wel eens crashen en een hardware probleem
komt zeker in aanmerking als oorzaak. Een SCO Unix maakt in geval van
kernel panic een crash dump naar de swap space, die je later kunt
debuggen. Voor Linux moet je eerst een apart stukje software installeren
(hier wordt netdump gebruikt).

Suc6,

Daniel.

--
       <  Smoking shortens the Life expectancy of your Cigarettes  >