[linux] TwinView schakelen

Caspar Maessen cmaessen op casco.demon.nl
Ma Jul 9 17:22:47 CEST 2007

Ik ben op zoek naar een programmatje dat het mogelijk maakt om met één
klik TwinView in en uit schakelen. Nu gebruik ik daarvoor
nvidia-settings. Maar de GUI daarvan maakt het nodig om 5 of zes keer
te klikken. En de CLI heeft voor zover ik kan nagaan geen optie om
TwinView in/uit te schakelen. Ik gebruik een KDE-desktop op SuSE 10.2

Iemand die mij op weg kan helpen. Op google vind ik zelf alleen maar
verwijzingen naar hoe  X geconfigureerd moet worden, maar dat heb ik al
op orde.

Caspar.
--
[...] Kortom: de kans dat het verlaten rugzakje dat u in de trein treft
een bom bevat, is kleiner dan de kans dat u de staatsloterij