[linux] Onlinux: gewiste fotokaart toch nog leesbaar te krijgen?

Za Jul 21 05:59:13 CEST 2007

Gisteren ben ik door een vriendin opgebeld met de vraag of ik nog ergens
foto's van had, want zij had haar geheugenkaart per ongeluk gewist. Haar
daarna een beetje opgemonterd dat zulke dingen nu eenmaal kunnen
gebeuren, en even later bedacht (en teruggebeld) dat het best mogelijk
was dat de foto's nog teruggehaald kunnen worden als ze er maar geen
nieuwe foto's overheen zou zetten.
De boel was verkeerd gegaan tijdens het overzetten van de foto's van de
camera naar haar computer: de usb-kabel was er te vroeg uitgetrokken.
Is hier nog zicht op leven?
--
Julien Michielsen