[linux] Re: Onplezierig stille lijst

Ron Bogerd Ron.Bogerd op xs4all.nl
Ma Jul 23 06:08:47 CEST 2007

Misschien is dit iets:

Date: Fri, 24 Nov 2006 01:31:30 +0100
From: Julien Michielsen <julien op michkloo.xs4all.nl>

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: linux-bounce op lists.nllgg.nl [mailto:linux-bounce op lists.nllgg.nl]
Namens Julien Michielsen
Verzonden: vrijdag 24 november 2006 1:32
Aan: linux op lists.nllgg.nl
Onderwerp: [linux] Onplezierig stille lijst

Het gebeurt mij de laatste tijd regelmatig dat ik berichten naar de
lijst stuur, en niets terug krijg. Zoals mijn vraag over te klein
blijvende dvd's: stuurde een abtwoord aan Daniel en kreeg niets terug
van de server. Pas toen ik hem persoonlijk een mailtje stuurde met de
vraag of hij niets geantwoord had, en of hij - in het andere geval - mij
het antwoord persoonlijk terug wilde sturen, kreeg ik zijn antwoord, dat
hij ook naar de lijst had gestuurd. Idem met een vraag van mij over het
boven water krijgen van een verloren geheugenkaart op een digitale Sony
camera: mijn eigen vraag niet terug gekregen, en geen enkel antwoord.
Alles dat ik op de lijst zie in de laatste dagen: drie berichten op de
19e, allemaal over "nu dvd's toch te klein blijven . . ", originele
posting van mezelf, en 2 maal Daniel, 1 bericht op de 20e (debian
upgrade .., van Marc v E, 21/7 kleine dvd's van mezelf, 22/7 Exim doet
raar van Ron Bogerd. Wanneer er beduidend meer is gestuurd, zou iemand
mij de berichten kunnen sturen? Liefst met een antwoord naar de lijst,
waarop ik dan publiekelijk antwoord "ja, graag". En wat zou de reden
kunnen zijn, ingeval mail wel op de lijst komt, maar niet bij mij?
Wacht nog even met contact met xs4all, want het is moeilijk te klagen
als je niet eens weet of er post gestuurd is.
bvd

PS En nou benieuwd of dit wel terugkomt van de server
PS2 Denk te weten waar het aan ligt: heb 2 linux-adressen voor de
lijst:linux op lists.nllgg.nl en daarna Linux lijst <linux op nllgg.nl>
het tweede adres had ik gebruikt omdat ik de ervoor staande aanhef
sympathieker vind. Maar ja, sympathiek of niet: fout is fout. Stuur dus
zo direct mijn memorycard vraag nog een keer.
--
Julien Michielsen