[linux] Re: ik begrijp mijn router niet

Za Jul 28 13:16:05 CEST 2007

On Sat, 28 Jul 2007, Hans Rood wrote:

> MODEL ERG WL001
> Het is zo'n ding van ISP-hoppers er stapels van over houden.
> Twee WiFi-antennes, 4-poorts switch en een RJ45 met 'WAN' erop. Die zou
> met de kabel en met adsl overweg moeten kunnen. Het ding heeft een
> simpel web-interface met voor mij ondoorgrondelijke vragen.

Dump dat ding voor iets wat gewoon direct op de DSL lijn werkt. Het is
niet zinvol om 2 apparaten aan te zetten als 1 het ook doet. Scheelt weer
minstens 10 W op de energie balans.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)