[linux] Re: Nog eens: user php script veranderen

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Di Jul 31 06:13:42 CEST 2007

linux-bounce op lists.nllgg.nl wrote:

> Hallo. Is dat echt wat je verstuurde? Want dat lijkt me toch
> geen geldig SMTP syntax voor een email adres. Die <> hoort
> om het hele adres te zitten.

Umm nee. <me> is het deel van het email adres waarvan ik het niet nodig
vond om mede te delen. Niet omdat het geheim is maar ik ontvang al
genoeg spam op dat email adres. Als je het weten wilt, het is: rsterenb.

> Ik zal in ieder geval mijn eigen BL bijwerken.

Ik weet niet voor wie ze allemaal mail ontvangen cq verzenden. Ik heb er
persoonlijk geen last van, maar ik ga *GEEN* url klikken om hun spam te
filteren want zoals ik al zei: daar wordt ik niet voor betaald en ik
vind een C/R systeem zuigen.. Als een email van mij daar dus op vast
loopt: of mij betalen (wat niet zal gebeuren), of pech gehad (wat hoogst
waarschijnlijk wel zal gebeuren).

Groet,
Rob