[linux] Re: En toen werd het tijd voor linux?

Ma Jun 4 11:00:57 CEST 2007

On Mon, Jun 04, 2007 at 10:39:55AM +0200, Julien Michielsen wrote:
> Vandaag stond er een bericht in Trouw over de milarden opslokkende
> uitgaven voor automatisering bij de overheid, waarbij "per jaar vier tot
> vijf mijard euro aan geheel of goeddeels mislukte
> automatiseringsprojecten"
> www.trouw.nl/hetnieuws/economie/article723232.ece/
> ../Automatisering_slokt_miljarden_euro_s_op
> Wanneer er bij de overheid meer met linux zou worden gewerkt zouden in
> ieder geval alle uitgaven voor Microsoft Office direct geschrapt kunnen
> worden (hoe veel miljoenen gaan daar aan weg?), en zou er gewerkt worden
> [...]

Van de bedrijven die ik ken is het merendeel op winst belust.

Het artikel gaat niet over Microsoft. De overheid slaagt er meestal nog
wel in om een PC met Windows & Office te installeren... Het verhaal gaat
over automatiseringsprojecten; denk bijvoorbeeld aan C2000.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
       <  Smoking shortens the Life expectancy of your Cigarettes  >