[linux] Re: Maffe SIGSEGV

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Do Mrt 1 20:40:49 CET 2007

Op do, 01-03-2007 te 16:19 +0100, schreef Folkert van Heusden:

> Eigenaardig. Is dit probleem er ook bij 4.3.1?

Geen idee. Op deze bak draaien ook allerlei servers en ik heb weinig zin
andere versies dan die standaard in de distributie zitten te installeren
als de standaard versie naar tevredenheid werkt.

Op een andere bak draait Ubuntu, maar daar zit versie 3.8.4 bij. Daar
geeft net als op deze bak in ieder geval de tail op /var/log/messages de
datum jan 1 01:00 1970 (dus niet 1997 zoals ik hierboven per vergissing
schreef) Ook daar in de bovenbalk van de gnome-terminal.

Aart