[linux] 12 seconde install/testwerk: multitail (was:Re: Re: Maffe SIGSEGV)

Za Mrt 3 09:50:32 CET 2007

On Thu, Mar 01, 2007 at 08:40:49PM +0100, Aart Koelewijn wrote:
> Geen idee. Op deze bak draaien ook allerlei servers en ik heb weinig zin
> andere versies dan die standaard in de distributie zitten te installeren
> als de standaard versie naar tevredenheid werkt.

ik kan daar allemaal dingen over zeggen maar die dat maar even niet.

> Op een andere bak draait Ubuntu, maar daar zit versie 3.8.4 bij. Daar
> geeft net als op deze bak in ieder geval de tail op /var/log/messages de
> datum jan 1 01:00 1970 (dus niet 1997 zoals ik hierboven per vergissing
> schreef) Ook daar in de bovenbalk van de gnome-terminal.

Ik heb gewoon de versie bij suse 10.2 geinstalleerd (pm versie) en dat
is v4.3.1. Wat "more edgy" zeg maar en die werkt gewoon goed, onder
S10.2, KDE, compiz/beryl.

Dus Folkert: geen paniek, het werkt prima. Op oude versies wellicht niet
maar hier gaat het goed.

--
http://www.linux-it.nl