[linux] Re: nieuwe features

Di Mrt 6 22:39:22 CET 2007

On Tue, 6 Mar 2007, Folkert van Heusden wrote:

> Zeg, in een niet nader aan te duiden logfile monitoring tool zit
> functionaliteit om tijdens 't displayen dingen te converteren:
> timestamps naar leesbaar formaat, ip adressen naar hostnames,
> hex-to-dec-, errno. Mijn vraag nu is: hebben jullie nog suggesties voor
> dergelijke conversies waar ik nog niet aan gedacht heb?

Klinkt wel een beetje als de finctionaliteit van Parse::Syslog.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)