[linux] Re: Welke Linux distributie om Windows te vervangen

Cecil Westerhof cecilwesterhof op xs4all.nl
Wo Mrt 7 12:11:11 CET 2007

> zoals? een paar rpms eenmalig bij elkaar schrapen en installeren....

Ik vond dat er toendertijd toch redelijk wat bij kwam kijken en dat
toch niet alles naar behoren werkte. Anderzijds, als ik het een keer
goed uitzoek, dan is het daarna gewoon het lijstje afwerken. ;-}

> je zult je goed moeten realiseren wat de mensen ermee willen doen.
> kijk dan of er voldoende alternatieven zijn voor datgene wat ze
> willen.
> "te anders" -- dat heb je zelf ook in de hand. ook jij kan de
> teletubbies achtergrond gebruiken.

Gewoon maar proberen. In eerste instantie gewoon een.

> overigens is remote administration niet zo'n groot probleem met rdp.
> maargoed, het doet er niet aan af dat linux makkelijker onderhoudbaar
> is, als je 't mij vraagt.

Rdb is niet mijn forte, maar sowieso als NLLGG werk ik natuurlijk
liever met Linux. Ik zit er zelfs over te denken om op termijn met
thin clients te gaan werken. Dan hoeft alleen de server te worden
onderhouden. :-D