[linux] Re: Welke Linux distributie om Windows te vervangen

Wo Mrt 7 13:18:12 CET 2007

On Wed, Mar 07, 2007 at 12:11:11PM +0100, Cecil Westerhof wrote:
> Ik vond dat er toendertijd toch redelijk wat bij kwam kijken en dat
> toch niet alles naar behoren werkte. Anderzijds, als ik het een keer
> goed uitzoek, dan is het daarna gewoon het lijstje afwerken. ;-}

het is _een_ website waar je ene stuk of 4 rpm's vandaan haalt. en als
je mazzel hebt kan je vast wel e.e.a. als een repository toevoegen.

> Gewoon maar proberen. In eerste instantie gewoon een.

als dat het is.... begin dan eens met OOo.

> Rdb is niet mijn forte, maar sowieso als NLLGG werk ik natuurlijk
> liever met Linux. Ik zit er zelfs over te denken om op termijn met
> thin clients te gaan werken. Dan hoeft alleen de server te worden
> onderhouden. :-D

Ideaal is het idd wel als je niet teveel windows tegenkomt, maar 't is
nu eenmaal voorlopig nog wel fact of life. Ik steek liever mijn neus ook
niet in een W2003 server, maar soms staat er niks anders.

--
http://www.linux-it.nl