[linux] Re: Wanneer grub niet booten wil

Do Mrt 8 16:56:47 CET 2007

Bram Mertens wrote:

> Misschien is Grub niet geïnstaleerd in de MBR?
>
> grub-install /dev/hda zou dan moeten helpen.

Dank je voor dit snelle antwoord (kwam nog eerder binnen dan mijn eigen
posting. ;-)  Snel het commando geprobeerd, en de output zag er veelbe-
lovend uit, maar na een reboot kreeg ik hetzelde als hierboven beschre-
ven:
GRUB
en het hield er daarna mee op. Dus toen de CD weer in de la, en opnieuw
geboot.

--
Julien Michielsen