[linux] Re: Wanneer grub niet booten wil

Bram Mertens bram.mertens op sofico.be
Vr Mrt 9 08:43:51 CET 2007

linux-bounce op lists.nllgg.nl wrote on 08/03/2007 17:29:01:

> Het schijnt tegenwoordig beter te gaan, maar mijn broertje
> installeerde vroeger ieder half jaar zijn Windows systeem opnieuw,
> omdat zijn PC te traag was geworden.

Dat is inderdaad ook de reden waarom ik (nu al bijna 8 jaar geleden) met
Linux ben begonnen.  Na X maanden heeft Windows gewoon te veel rotzooi
verzameld om nog "normaal" te kunnen draaien.

Dat en het feit dat m'n monitor regelmatig in power-save sprong terwijl ik
aan het werken was en ik niet anders kon dan blind opslaan en rebooten.
Onder Linux nooit problemen gehad met die monitor.  Wel toch niet tot hij
stuk ging en vreselijk begon te piepen...