[linux] Re: Wanneer grub niet booten wil

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Mrt 9 09:08:41 CET 2007

Bram Mertens wrote:

> Dat is inderdaad ook de reden waarom ik (nu al bijna 8 jaar geleden) met
> Linux ben begonnen.  Na X maanden heeft Windows gewoon te veel rotzooi
> verzameld om nog "normaal" te kunnen draaien.
>.

Pas op dat je je ervaringen met Windows van acht jaar geleden niet
bepalend laat zijn voor je kijk op de Windows van nu...

Ja, ik heb ook de pest aan Microsoft, maar je kunt niet ontkennen dat
ze in termen van stabiliteit en veiligheid een grote inhaalslag hebben
gemaakt. En er is niets dodelijker voor Linux en Open Source dan afgeven
op fouten in Windows die al lang niet meer bestaan...

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693