[linux] Re: Welke Linux distributie om Windows te vervangen

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Vr Mrt 9 12:51:02 CET 2007

Op do, 08-03-2007 te 11:40 +0100, schreef Roeland Th. Jansen:
> wees eerlijk, ook tegen jezelf: als je outlook op een werkplek moet
> gebruiken, dan hebben ze je vast ook niet verteld hoe dat moet..

Klopt, gedeeltelijk ook omdat iedereen er vanuit gaat dat iedereen weet
hoe het werkt. Maar hoe vaak het me is overkomen dat ik iets wil
-waarvan ik weet dat het moet kunnen- en ik niemand kan vinden die weet
hoe het moet, of dat pas de tigde me het kon vetellen ...
Een voorbeeld is geen top postings. Is me toentertijd gelukt. Tijden
later moest ik weer met Outlook werken en ik kon niemand vinden die me
het uit kon leggen. Ja ik weet het, ik had het de eerste keer moeten
noteren. :-{

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>