[linux] Freespire

Chantal 4linux op xs4all.nl
Di Mrt 13 07:13:25 CET 2007

Ik las gisteren dat Linspire een gratis variant heeft, Freespire, die
niet alleen gedeeltelijk maar ook geheel OpenSource te verkrijgen is (ja
ik loop 2 jaar achter, ik weet het). Ik heb een paar jaar geleden
Linspire (4 dacht ik) gratis mogen downloaden en geïnstalleerd op mijn
laptop en ik was er wel tevreden over, behalve over de opstarttijd, die
duurde toen wel 5 minuten, daarom heb ik hem uiteindelijk verwijderd
toen Fedora met een nieuwe versie kwam. Daarna heb ik er nooit meer naar
om gekeken.

Heeft iemand ervaring met Freespire, al dan niet met proprietary drivers
e.d.? Wat is het oordeel?

Chantal