[linux] Re: laptops zonder os

Wo Mrt 14 09:22:50 CET 2007

On Wed, Mar 14, 2007 at 08:56:37AM +0100, Bram Mertens wrote:
> Mijn bezoek duurde waarschijnlijk net zo lang als het jouwe.  En de
> waarschijnlijkheid dat ik er opnieuw naar toe surf is even klein... :)

Weet je wat? Als je ergens een laptop kunt krijgen, zonder OS, dan is
het niet goed. Als je een website hebt waar je moet inloggen, dan is het
niet goed. Als er een asp geval achter zit, is het niet goed.

Je kunt ook vast bellen om dingen te bestellen. Ze leveren niet aan
particulieren, althans niet direct (maar daaar is een mouw aan te
passen) -- maar als je bij een bedrijf 30 van die dingen wil kopen, dan
lijkt mij het een aardige plek.

Maargoed, ik geloof dat dit soort informatie niet belangrijk is hier.

--
http://www.linux-it.nl