[linux] Re: laptops zonder os

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Wo Mrt 14 09:58:10 CET 2007

Roeland Th. Jansen schreef:
> Weet je wat? Als je ergens een laptop kunt krijgen, zonder OS, dan is
> het niet goed. Als je een website hebt waar je moet inloggen, dan is het
> niet goed. Als er een asp geval achter zit, is het niet goed.
>
> Je kunt ook vast bellen om dingen te bestellen. Ze leveren niet aan
> particulieren, althans niet direct (maar daaar is een mouw aan te
> passen) -- maar als je bij een bedrijf 30 van die dingen wil kopen, dan
> lijkt mij het een aardige plek.
>
> Maargoed, ik geloof dat dit soort informatie niet belangrijk is hier.

Roeland,

De wereld zit zo in elkaar dat je meestal wel iets hoort van mensen die
iets niet goed vinden (en daar tegen in het geweer komen) en niet van
mensen die iets wel goed vinden (en het misschien wel doorgeven aan hun
buurman, maar niet de moeite nemen het jou te vertellen).

Commentaar op de site zegt verder niets over degene die iets meldt.
Lastig om te scheiden - dat wel.

Overgens ben ik wel blij met dit soort informatie omdat het lastig is om
uit te vinden wat goede leveranciers zijn van kale systemen en/of
systemen met Linux erop. Ik zet het alleen niet direct op de NLLGG
website omdat het aanbod niet toegankelijk is voor particulieren, en wij
hebben helaas nog niets voor bedrijfsleden.

Peter