[linux] Re: laptops zonder os

Wo Mrt 14 13:13:06 CET 2007

On Wed, 14 Mar 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> Weet je wat? Als je ergens een laptop kunt krijgen, zonder OS, dan is
> het niet goed. Als je een website hebt waar je moet inloggen, dan is het
> niet goed. Als er een asp geval achter zit, is het niet goed.
>
> Je kunt ook vast bellen om dingen te bestellen. Ze leveren niet aan
> particulieren, althans niet direct (maar daaar is een mouw aan te
> passen) -- maar als je bij een bedrijf 30 van die dingen wil kopen, dan
> lijkt mij het een aardige plek.
>
> Maargoed, ik geloof dat dit soort informatie niet belangrijk is hier.

Het feit dat informatie niet vrij is maakt de URL nutteloos voor mij. Jij
zegt dat er laptops zijn zonder OS maar de website is niet algemeen
beschikbaar.

Ik vind het wel jammer want ik zou daar bijvoorbeeld iets kunnen zien wat
me wel aanstaat en dan naar een lokale shop kunnen gaan met het verzoek of
ze me die laptop kunnen leveren als de prijs aanvaardbaar is.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)