[linux] Re: [stamtafel] Re: debat over energieverslindende apparaten

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Mrt 15 08:33:58 CET 2007

Roeland Th. Jansen wrote:

> Ik denk dat dit er niet bij gehaald moet worden. 'linux' is geen
> "politieke" overweging.
.
Beg to differ. Linux is /wel/ een politieke overweging. Als Microsoft
hetzelfde bood op het gebied van openheid had ik allang een Vista op
mijn desktop (*).

Paai

(*) Met Cygwin natuurlijk :-)

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693