[linux] Re: [stamtafel] Re: debat over energieverslindende apparaten

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Do Mrt 15 14:03:35 CET 2007

Op donderdag 15 maart 2007 09:39, schreef Daniel von Asmuth:
> [...]
"The most ruthless gets it all", het doemscenario van RMS, daar moeten
we ons nog steeds tegen verzetten!

Bij een dreigend absoluut monopolie van informatievoorziening vallen
alle andere argumenten in het niet. Al was Windows beter, quod non!,
dan kwam dat nog niet op mijn systemen!

Toch ??

> Als Windows in technisch opzicht bruikbaar was voor onze
> toepassingen, dan zou ons bedrijf het ook zeker gebruiken.

Slappe kniƫn ??
> Linux of SCO Unix, die lijken technisch op elkaar, maar er gaapt een
> wereld van politieke verschillen tussen.
>

> Met vriendelijke groet,
>

> Daniel von Asmuth
>This algorithm terminates in O(1) time--for sufficiently large values
of 1.
Blijft leuk!!

--
Doe dit jaar IB-aangifte met Linux!