[linux] Re: [stamtafel] Re: debat over energieverslindende apparaten

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Mrt 15 13:17:21 CET 2007

Hans Rood wrote:

> "The most ruthless gets it all", het doemscenario van RMS, daar moeten
> we ons nog steeds tegen verzetten!
>
> Bij een dreigend absoluut monopolie van informatievoorziening vallen
> alle andere argumenten in het niet. Al was Windows beter, quod non!,
> dan kwam dat nog niet op mijn systemen!
>
> Toch ??

Absoluut. Daarom word ik ook altijd wat ongeduldig bij discussies
over dingen als bruikbaarheid, qveiligheid, kwaliteit, soliditeit,
prijs, TOC...

Allemaal best wel belangrijk, maar vergeleken met het belang van
open informatiekanalen zijn het flauwe welles-nietes spelletjes.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693