[linux] Re: Lees en huiver

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Do Mrt 15 19:46:59 CET 2007

Op do, 15-03-2007 te 16:32 +0100, schreef Cecil Westerhof:
> http://news.zdnet.co.uk/software/0,1000000121,39286295,00.htm
>
> Het bizarre is trouwens wel dat men niet overstapt naar Windows, maar
> naar SUSE (wat toch nog steeds Linux is). Dus enerzijds zegt men
> Windows is goedkoper dan Linux. Anderzijds blijft men wel met Linux
> werken. Gevaarlijke FUD denk ik.
>
> Ik ben bang dat dit wel laat zien dat de negatieve denkers over de
> deal tussen Novell en Microsoft een punt hadden.

Wat ik ervan begrijp is dat het bedrijf met zowel MS als een grote
verscheidenheid van Linux distributies werkt. Die verscheidenheid aan
distributies kan best tot vrij hoge kosten leiden.

Verder begrijp ik dat ze die verscheidenheid aan Linux distributies nu
door 1 distributie willen vervangen, Suse, en dat Novell en MS er naar
streven de uitwisselbaarheid/communicatie Suse <-> MS te verbeteren.

We gaan dan van of of naar en en. Lijkt me niets mis mee. Je kunt je
alleen afvragen of dit er niet toe kan leiden dat Suse van het Open
Source pad af gaat drijven.

Aart