[linux] Re: Lees en huiver

Do Mrt 15 23:05:30 CET 2007

Roeland Th. Jansen wrote:

> Ik zeg nog steeds dat het een goede zaak is.
> In mijn optiek is er op den duur maar een verliezer en dat is MS. Tenzij
> natuurlijk de FSF zelfstandig linux stuk gaat maken met GPL versies waar
> je niks mee opschiet.....

Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dat Bill en zijn medewerkers niet op hun
achterhoofd gevallen zijn mag als bekend worden verondersteld. Qua
architectuur van OS-en hebben we dan andere idee-en, MS weet beter dan
de meesten hoe hun commercie"le kansen liggen, en ik zie hun nog geen
fouten maken. Vrees dat de "huiver" een goede aanduiding zal zijn, en
dat er een paar grote ratten liggen te wachten.

--
Julien Michielsen