[linux] Re: Manier deze achtergrond te kopi-eren?

Vr Mrt 16 07:34:10 CET 2007

On Thu, 15 Mar 2007, Julien Michielsen wrote:

> Moet me bijna excuseren voor deze beginnersvraag, maar toch: kwam net op
> een sterrenkunde site (www.messiermarathon.com), en kreeg daar een
> achtergrond die ik heel mooi vond. Hoe maak ik die tot de mijne?

Ehh. Als je al niet weet wat je met view source kan doen op een website.
Dan wordt het toch wel listig uitleggen.

1 troost de maker van de website heeft ook geen flauw idee waar HTML tags
voor zijn:

<messier marathon, messier marathon, messier marathon, messier marathon, charles messier>

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)