[linux] Re: Manier deze achtergrond te kopi-eren?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Mrt 16 10:43:20 CET 2007

On Fri 16 Mar 2007, Hugo van der Kooij wrote:

> Ehh. Als je al niet weet wat je met view source kan doen op een website.
> Dan wordt het toch wel listig uitleggen.

Met iig. mozilla rechtermuisklik op achtergrond, "View background
image", en dan kun je of de url kopieren uit de locatiebalk of weer
rechtermuisklik en "save image as..."

Paul Slootman