[linux] Re: Manier deze achtergrond te kopi-eren?

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Vr Mrt 16 11:19:36 CET 2007

Julien Michielsen schreef:
> Moet me bijna excuseren voor deze beginnersvraag, maar toch: kwam net op
> een sterrenkunde site (www.messiermarathon.com), en kreeg daar een
> achtergrond die ik heel mooi vond. Hoe maak ik die tot de mijne?
> bvhd

Er vanuit gaande dat er geen copyrights op gelden:
check de broncode. (zoek body-element in de html of in css, en
daarbinnen de background img of url.)
Of, omdat ik nou toch al gekeken heb, gebruik de link
http://www.messiermarathon.com/_themes/newsafari2/spac004.gif
Maar nogmaals; ervanuitgaande dat er niet iemand copyrights op heeft gelden.
Anders moet je m even zelf maken. Paar witte spikkies op een zwart vlak.
grtz,
Liset
http://www.linuxhoorn.nl