[linux] Re: Manier deze achtergrond te kopi-eren?

Vr Mrt 16 11:10:08 CET 2007

Paul Slootman wrote:

> Met iig. mozilla rechtermuisklik op achtergrond, "View background
> image", en dan kun je of de url kopieren uit de locatiebalk of weer
> rechtermuisklik en "save image as..."

Dank je. Dat was een makkie (en was ook verbazend: zoveel sterren uit
een giffie met een grootte van 2157.
En nou ik toch bedankjes geef: jouw suggestie (du --max-depth=1|sort -n)
deed het heel goed en heeft de grote (en onverwachte) ruimtevreter
ontmaskerd. Die is nu naar een andere partitie verplaatst, en mijn
home-partitie nog voor slechts 40% gebruikt (i.p.v. 100 )

--
Julien Michielsen