[linux] Re: HW: Memory te heet?

Za Mrt 31 16:58:45 CEST 2007

On Sat, 31 Mar 2007, Udo van den Heuvel wrote:

> 3Ware eruit danwel uitschakelen in BIOS en dan met een CD booten?
> Zeg een knoppix of iets dat lm-sensors heeft en een kernel die jouw
> chipset kent?

Ik kan ze in de bios ook lezen. En dan is er niets mis mee.

> Hmm. Inderdaad.
> Vreemd.
>
> Geen garantie/inruil/reparatie/service mogelijk?

De unit is nog geen 24 uur in huis. Maar in het weekend is de toko in
kwestie niet open. Maar is meer voor mijn beeldvorming want ik weet ook
niet van alle hardware wat wel of niet hoort.

Wat zeker niet hoort:
3w-xxxx: scsi0: Unit #0: Command (fc6c2e00) timed out, resetting card.

Maar daar steggel ik maandag pas over met de leverancier.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)