[linux] Re: HW: Memory te heet?

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Za Mrt 31 17:33:20 CEST 2007

Hugo van der Kooij wrote:

> Ik kan ze in de bios ook lezen. En dan is er niets mis mee.

Vertelt het bios alles? En correct?
(ik ken je chipset/BIOS niet)

> De unit is nog geen 24 uur in huis. Maar in het weekend is de toko in
> kwestie niet open. Maar is meer voor mijn beeldvorming want ik weet ook
> niet van alle hardware wat wel of niet hoort.

In 't algemeen: Warmte is geen punt, hitte wel.
Zolang je onder de 70 graden blijft is het wellicht nog wel hoog maar
smelt er nog nix. Je meting moet dan wel met alle thermische weerstanden
enzomeer gecorrigeerd zijn.

> Wat zeker niet hoort:
> 3w-xxxx: scsi0: Unit #0: Command (fc6c2e00) timed out, resetting card.

Er hangt een disk aan met ID 0?
Terminatie is OK?

> Maar daar steggel ik maandag pas over met de leverancier.

Suc6!