[linux] Re: Mysql vraagje

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Wo mei 2 13:53:10 CEST 2007

Jan Rozema wrote:
> Hoi,
>
> Mysql is gecrasht, het enige wat ik heb zijn de
> database,Index, frm bestanden(MYD,MYI, FRM bestanden).
>
> Iemand een idee hoe ik dit weer aan Mysql kan koppelen,
> met als resultaat dat de data weer gebruikt kan worden.

Elke database bestaat als een directory onder /var/lib/mysql. Bij
nieuwe installaties installeer ik altijd mysql, met
hetzelfde rootpassword en copieer daarna die directories.
Zal vast niet mogen, maar werkt meteen.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693