[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Leo Flikweert lflikweert op solcon.nl
Za mei 5 11:53:15 CEST 2007

Oke ja dat kan natuurlijk ook. ;-)

Ik heb een scanner en die werkt goed onder OSX. Dus als ik het Magazine van
Januari tegenkom dan scan ik het artikel voor je in.

Groet,
Leo