[linux] Re: Linuxmce ?

Za mei 5 15:42:22 CEST 2007

On Sat, 5 May 2007, Udo van den Heuvel wrote:

> Waarom een nieuwe distro?
> Smaak of technische reden?
> Is DVB-ondersteuning niet iets wat aan een kernel te wijten is en niet
> zozeer aan een distro? (FC6 met een Terratec 1200 DVB-T hier)

Fedora Core is leuk als je niks beters te doen hebt als elk half jaar een
upgrade uitvoeren. Het is de laatste machine die nog niet naar Centos is
gehaald.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 		(Thanks JFK, for the insight.)