[linux] Re: mogelijkheid automatische netwerk-check (+ herstel) na suspend-reboot

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Zo mei 13 12:23:33 CEST 2007

Julien Michielsen wrote:
> [...]

(.....)
> met als belangrijkste verschil de laatste twee regels, die een andere
> interrupt en de afwezigheid van het base address tonen.

Zou een

ifconfig eth0 down
ifconfig eth0 up

de zaak weer tot leven wekken?
Zoniet is er wllicht iets met de netwerkkaart(driver) die niet goed met
de suspend omgaat danwel niet wakker wordt na de suspend.
(module verwijderen en weer modproben?)

Ik weet hier niet teveel van maar probeer wat praktische zaken om de
zaak in het gareel te krijgen.